2 תשובות
הגדרות
ניצול סוללה אם לא טועה
ניצול סוללה אם לא טועה
אנונימית
מה יש לך אייפון או גלקסי?
בגלקסי אני יודע שאת יכולה להיכנס לחיי סוללה ורואים שם מה לוקח הכי הרבה סוללה וכמה זמן את השתמשת בו
בגלקסי אני יודע שאת יכולה להיכנס לחיי סוללה ורואים שם מה לוקח הכי הרבה סוללה וכמה זמן את השתמשת בו
באותו הנושא: