6 תשובות
קשה באמת להסביר איך זה מרגיש... תחשבי שההורים קנו לך משהו שאת רוצה המון זמן, תכפילי את זה בערך 20 פעם, וככה כל יום כל היום. זו התחושה :)
אנונימי
אני הייתי מאוהבת מאוד במישהו, אצלי היה קטע שהייתי חושבת עליו והוא הדבר הכי ברור לי, כאילו שהוא התשובה להכול. וכל עוד אנחנו ביחד, הכול שולי.
כמו זרם בגוף הלב דופק כשחושבים על הצד השני אי אפשר לישון , או לאכול
זה קשה. כל הזמן חושבים על הבנאדם,איפה הוא? אם הוא בסדר?הוא הגיע היום? חושבים עליו גם בשעות אחהצ,מסיח את הדעת מעט במבחנים בגלל המבוכה. וכשקורה משהו נחמד בינכם זו הרגשה מדהימה ומבלבלת בו זמנית. לפעמים בא פשוט להיות שוב בודדים וזהו מבלי להסתבך
אם את בקשר רומנטי זה כבר משהו אחר
אם את בקשר רומנטי זה כבר משהו אחר
אנונימית
זה דבר מדהים הניצוץ של אהבה ראשונה זה משהו שלא שוכחים בחיים
זה מרגיש טוב
באותו הנושא: