5 תשובות
(השם שלו) יקר,

תוכן תוכן תוכן תוכן תוכן תוכן

אשמח אם תתחשב במה שהעלתי כאן/משהו אחר לסיכום

בברכה, (השם שלך)

תקפידי על שפה נכונה, תשתדלי גבוהה, וסימני פיסוק
שואל השאלה:
לא צריך הנידון וכל זה?
אנונימית
רק על המעטפה נראה לי, אם את שולחת במעטפה
^^^מה שהיא אמרה
בעיקרון הדבר הכי חשוב ומשמעותי במכתב הרשמי הוא הפתיחה שכוללת.....
בהתחלה: נמען (לכבוד, ......)
והנידון (נושא המכתב) שאמור להיות במרכז
ואחר כך גוף שאת למעשה צרכה לכתוב במשלב גבוה..
ובסוף סיום שמציין (תודות וחתימה)
תזכרי שבצד השמאלי העליון של המכתב שלך תצטרכי לכתוב פרטי המוען (הכותב)
כמו שם פרטי, כתובת וכדומה...