6 תשובות
את לא היחידה... זה בסדר לא כולם אוהבים שנוגעים בהם...
אני בסדר חיבוקים ונגיעות וזה אבל אם מישהו נוגע בי ומפתיע אותי נגיד שם לי פתאום יד על הכתף ולא ציפיתי לזה אני יקפוץ כזה לא יודעת זה אינסטינקט אני מניחה
אנונימית
גם אני ככה.. שונאת שנוגעים בי. לא יודעת למה, אפילו את אבא ואמא שלי אני לא מחבקת.
אני חושבת שזה בא מהבית... לפחות אצלי.
כן יש לי משפחה נורמאלית וטובה אבל פחות היו אצלנו חיבוקים... כאילו לחבק אח או אחות מרגיש לי נורא מרוחק ממני. אז בכללי לחבק וחיבוקים מרגיש לי מוזר כי אני לא רגילה לזה
כן יש לי משפחה נורמאלית וטובה אבל פחות היו אצלנו חיבוקים... כאילו לחבק אח או אחות מרגיש לי נורא מרוחק ממני. אז בכללי לחבק וחיבוקים מרגיש לי מוזר כי אני לא רגילה לזה
אנונימית
גם אני לא אוהב את זה
נגיד לדעתי ללחוץ ידיים זה הדבר הכי דבילי שיש ונמנע מלעשות את זה.
נגיד לדעתי ללחוץ ידיים זה הדבר הכי דבילי שיש ונמנע מלעשות את זה.
אני גם לא מתה על חיבוקים, אולי רק עם קרובים