6 תשובות
ציונים זה לא הכל בחיים.
וקורה שטועים, כל אחד טועה..
לדעתי אין מה להתבאס על טעות כי הציונים לא אומרים כלום על הבן אדם.
וקורה שטועים, כל אחד טועה..
לדעתי אין מה להתבאס על טעות כי הציונים לא אומרים כלום על הבן אדם.
גם אני עושה טעויות של לחץ כל מבחן אופסיי תתעודדי בזה שאת לא לבד בזה
להבין שזה בסדר וכולם יכולים לטעות, את בן אדם ואנחנו עושים טעויות אם זה מלחץ או סתם פזיזות, בכל מקרה אל תתני לזה לבאס אותך, כי זה רק מבחן והכל בסדר.
הכל טוב.. טעות במבחן אחד לא תקבע לך הכל בחיים
זה בסדר
ציונים לא משקפים כלום עלייך
מקסימום תעשי מועד ב
ציונים לא משקפים כלום עלייך
מקסימום תעשי מועד ב
שמעי זה קורה לי על בסיס קבוע
יעבור ומבחן הבא תפציצי
יעבור ומבחן הבא תפציצי
אנונימית
באותו הנושא: