7 תשובות
לא
ותשלחי לו הודעה או תגיבי לו על סטורי, אולי זה ימשיך לשיחה או משהו
ותשלחי לו הודעה או תגיבי לו על סטורי, אולי זה ימשיך לשיחה או משהו
לא מה פתאום
בכלל לא
לא, אני גם הייתי ככה
ממש לא מוזרה
לא מוזרה
לא, זה לגיטימי
תנסי לחזק את הקשר אם זה חשוב לך
תנסי לחזק את הקשר אם זה חשוב לך
באותו הנושא: