5 תשובות
ספוטיפיי
20 שקל בחודש ואתה יכול להוריד ולשמוע כל שיר או אלבום שבעולם
אפל מיוזיק נוח יותר לדעתי, אולי מתוך הרגל אבל היה לי ספוטיפי בהתחלה וממש לא נהנתי
ספוטיפיי.
אישית לי יותר נוח בו ויש שירים ואלבומים שאין באפל מיוזיק. מעדיפה את העיצוב של ספוטיפיי
^אולי היא מתכוונת לזה שלא כולם יכולים להעלות שירים לאפל מיוזיק. אמנים חדשים ופחות מוכרים מעלים בדכ לסאונדקלאוד וספוטיפי ופחות לאפל מיוזיק
אפל מיוזיק ,יש שם לרוב השירים את כל המילים לא כמו בספוטיפי וחיץ מזה זה אותו דבר בערך ...