12 תשובות
לא יקרה לך כלום מסופגנייה אחת
לא לאכול סופגנייה מה הסיפור.
בהחלט לא בריא, אבל זה חג ומותר לפעמים להנות.. תאכלי אחת או חצי, בשביל הטעם.. :)
זה בסדר לאכול 3-2 סופגניות כל החופש
אל תרגישי אשמה אם את רזה אז סופגנייה אחת או שתיים לא יעשו כלום
אל תרגישי אשמה אם את רזה אז סופגנייה אחת או שתיים לא יעשו כלום
תאכלי חד משמעית מה את בעונש? החג הוא פעם בשנה הכל טוב
תאכלי זה פעם בשנה תהני
שאלוהים יעזור לי .
כאילו שבשאר השנה את אוכלות כל היום נבטים
אנונימי
חנוכה זה פעם אחת בשנה, תהני ותאכלי אפילו מגש
לא יקרה לך כלום מסופגניה אחת תאכלי
את יכולה לאכול סופגנייה אבל מאוחר יותר תאכלי סלט ירקות ודברים בריאים
או שתחכי למחר ואת תרגישי הרבה יותר טוב:-)
או שתחכי למחר ואת תרגישי הרבה יותר טוב:-)
אם את אוכלת המון קלוריות מדברים בריאים אז זה אותו דבר מבחינת המשקל אם תאכלי קצת פחות אבל מדברים לא כלכך בריאים
באותו הנושא: