15 תשובות
כזאתי שתאהב אותי
מראה לא אכפת רק שתהיה טובה עם אופי טוב
בואו בנים, ברור שמראה אכפת לכם! אל תשקרו כי צריכה להיות משיכה.. אתם הסוג המעצבן שנותן לבנות תמימות תקווה לזוגיות.. תיהיו כנים לשם שינוי!
מבחנתי 80 70% אופי
כנה כנה, זה פשוט שהבנות "התמימות" מחפשות חתיכים וערסים ואחר כך בוכות כשהם פוגעים בהן
נו סוף סוף אנחנו כנים! תודה רבה tunder! היה קשה? לא..
לא כולן! אני נמשכת לבנים הטובים!
לא יודע מה את מגדירה כטובים אבל בסדר. הרעיון הוא שכאשר בחור מודע לעצמו ולמראה שלו אז הוא מבין את זה יותר טוב ואת החשיבות של אופי על פני אופי.
בנות לעומת זאת נוטות להשלות את עצמן יותר, ופשוט מקבלות את השיטחיות שלהן במקום לנסות ולהבין.
בנות לעומת זאת נוטות להשלות את עצמן יותר, ופשוט מקבלות את השיטחיות שלהן במקום לנסות ולהבין.
מה שנשים מעדיפות מראה על אופי? תקשיב בוא לא ניהיה תמימים מראה לא חשוב פחות מאופי גם לגברים וגם לנשים, אנחנו לא משלות את עצמנו ולא אנחנו לא שטחיות..
ומבחינה בנים טובים, זה כאלה שמכבדים, מצחיקים, דואגים לשפחה וחברים ולך, כאלה שרוצים לעשות אותך מאושרת ורוצים לשמוע איך היה היום שלך ולא כאלה שמחפשים רק את הגוף שלך ומעניין אותם רק מי הבחור האחרון שהסיעה אותך
ומבחינה בנים טובים, זה כאלה שמכבדים, מצחיקים, דואגים לשפחה וחברים ולך, כאלה שרוצים לעשות אותך מאושרת ורוצים לשמוע איך היה היום שלך ולא כאלה שמחפשים רק את הגוף שלך ומעניין אותם רק מי הבחור האחרון שהסיעה אותך
ובכל זאת את תימשכי יותר לבחור השני מאשר לראשון, זה כי בנות הן שיטחיות ויעדיפו בחור מקובל ויציב ועם הרבה דברים ש"מעלים" על פני סתם מישהו לא מוכר.
בטח שמראה משנה, אבל כמו שאומרים כאן תמיד זה בעיקר כמה את או אתה משקיע בעצמך ופחות הגנים הטיביעים שלך. את יכולה לומר מה שבא לך אבל זה עובדה שבנות יותר בררניות מבנים, הן רק אוהבות להעמיד פנים שזה ההפך, ולבנים לא אכפת.
בנות אוהבות להשלות את עצמן, זה למה אתן שמות איפור ולמה את משנות את ההתנהגות שלכן למען בנים ולמה בנות הולכות חשוף למסיבות וכן הלאה. וכמו שהסברתי מקודם שיטחיות, לפחות בגיל הזה הצעיר כאשר היתרונות של אופי ואי החשיבות של הרבה דברים לא ברורים כל כך לאנשים.
לעומת זאת גברים לומדים להסתגל, וגם אם מעניין אותו רק הגוף שלך בסופו של יום מעניין אותו הגוף שלך ולא של מישהי אחרת.
בטח שמראה משנה, אבל כמו שאומרים כאן תמיד זה בעיקר כמה את או אתה משקיע בעצמך ופחות הגנים הטיביעים שלך. את יכולה לומר מה שבא לך אבל זה עובדה שבנות יותר בררניות מבנים, הן רק אוהבות להעמיד פנים שזה ההפך, ולבנים לא אכפת.
בנות אוהבות להשלות את עצמן, זה למה אתן שמות איפור ולמה את משנות את ההתנהגות שלכן למען בנים ולמה בנות הולכות חשוף למסיבות וכן הלאה. וכמו שהסברתי מקודם שיטחיות, לפחות בגיל הזה הצעיר כאשר היתרונות של אופי ואי החשיבות של הרבה דברים לא ברורים כל כך לאנשים.
לעומת זאת גברים לומדים להסתגל, וגם אם מעניין אותו רק הגוף שלך בסופו של יום מעניין אותו הגוף שלך ולא של מישהי אחרת.
אוקיי אתה מדבר שטויות..
בנות משנות את המראה שלהן בשבילן! שהן יאהבו את איך שהן נראות ולא בשביל שחבורה של חרמנ*ם תרצה אותן! אולי יש כאלה אבל לא כולן!
אני לא מהבנות שמתאפרות ויש המון בנות שלא מתאפרות... זה לא בשבילכם, זה בשבילינו שאנחנו נרגיש יותר טוב, אתם חיים בסרט..
נכון בנות בררניות אבל גם בנים.. כל אחד ירצה את ההכי טוב בשבילו.
אני לא המשך לבחור השני, תמיד ירד ויורד לי החשק לדבר עם הבחור השני.. אתה לא מכיר אותי, אתה לא יודע למה אני נמשכת.. אולי יש בנות שנמשכות לבחור השני אבל בשלב מסוים ירצו זוגיות טובה עם הבחור הראשון, הבחור הטוב שדואג ואוהב אותן.
אנחנו משנות התנהגות כי אנחנו מפלרטטות, כמו שאתם עושים. בדיוק כמו שאתם עושים אבל בסופו של דבר יש בנות כנות שבאות כמו שהן ולא מפלרטטות על ההתחלה..
בנות משנות את המראה שלהן בשבילן! שהן יאהבו את איך שהן נראות ולא בשביל שחבורה של חרמנ*ם תרצה אותן! אולי יש כאלה אבל לא כולן!
אני לא מהבנות שמתאפרות ויש המון בנות שלא מתאפרות... זה לא בשבילכם, זה בשבילינו שאנחנו נרגיש יותר טוב, אתם חיים בסרט..
נכון בנות בררניות אבל גם בנים.. כל אחד ירצה את ההכי טוב בשבילו.
אני לא המשך לבחור השני, תמיד ירד ויורד לי החשק לדבר עם הבחור השני.. אתה לא מכיר אותי, אתה לא יודע למה אני נמשכת.. אולי יש בנות שנמשכות לבחור השני אבל בשלב מסוים ירצו זוגיות טובה עם הבחור הראשון, הבחור הטוב שדואג ואוהב אותן.
אנחנו משנות התנהגות כי אנחנו מפלרטטות, כמו שאתם עושים. בדיוק כמו שאתם עושים אבל בסופו של דבר יש בנות כנות שבאות כמו שהן ולא מפלרטטות על ההתחלה..
"שאנחנו נרגיש יותר טוב", בדיוק, לתת הרגשה מזויפת לזמן מסוים, זה בדיוק מה שלהשלות אומר... גברים לדוגמא לא עושים את זה (ואלו שכן גם באותה צורה משלים את עצמם). אני כמובן לא מדבר על כל סוגי ההתגנדרויות וזה לא דבר רע, זה פשוט אבל חלק מהעניין של להשלות את עצמך שאת יפה יותר ולכן מגיע לך מישהו יפה גם (או יותר יפה אפילו כי את בחורה והרי כל הגברים צריכים לעמוד בתור בשבילך).
זוגיות זוגיות, מתי חושבים על זוגיות? בגילאים מאוחרים יותר, כמו 20+ כאשר זוגיות זה דבר הרבה יותר רציני. ולפני כן פשוט מתאהבים במי שמושך אותך וזהו, בלי הרבה מחשבה על מה האופי שלו ואיך לשמר את הזוגיות.
בכל מקרה, בנות עצמן לא יודעות מה הן רוצות, וזה לא רק בצחוק אומרים את זה.
זוגיות זוגיות, מתי חושבים על זוגיות? בגילאים מאוחרים יותר, כמו 20+ כאשר זוגיות זה דבר הרבה יותר רציני. ולפני כן פשוט מתאהבים במי שמושך אותך וזהו, בלי הרבה מחשבה על מה האופי שלו ואיך לשמר את הזוגיות.
בכל מקרה, בנות עצמן לא יודעות מה הן רוצות, וזה לא רק בצחוק אומרים את זה.
אתה מצחיק אותי עם הז*בולי שכל שלך..
טוב אז יש נשים מסוימות שמשלות את עצמן ויש כאלה שלא.. בחירה שלהן, *לא כולן כאלה*!
יופי כי החברה הכניסה לנו למוח שבנים לא מתאפרים מה שלא נכון..
לא מסכימה עם החלק האחרון, כל אחת ואחד רוצה להימשך ולמשוך מישהו/י..
בוא, זה אנושי...
בקשר לזה שאני בחורה וגברים צריכים לעמיד אצלי בתור זה ממש לא נכון כי בוא יש המון בנים חיים בסרט שמחפשים איזו שהיא יפייפה שתיהיה עוד שם ברשימה, של שברונות לב! כדי לסמן וי עליה..
ובוא לא רק מגיל 20+ רוצים אהבת אמת, אני מכירה המון בנות 15+ שרוצות אהבה אמיתית ומשיכה לבן אדם..
לא מסכימה איתך החלק של "פשוט מתאהבים במי שמושך אותך וזהו, בלי הרבה מחשה עף מה האופי שלו ואיך לשמר את הזוגיות" זה ממש אבל ממש לא נכון! יש המון בנות שרוצות אופי ולב טוב ומראה סבבה שמושך אותן ומחפשות עד שמוצאות ולא מזניחות את זה לרגע! אתה מדבר שטויות..
יש בנות שכן יודעות מה הבן רוצות ומחפשות אחרי זה בכל הכוח! אתה טועה לגמרי.. יש גם בנים שלא יודעים מה הם רוצים.. תסביר את זה? לילה טוב שונא נשים.. ממש כמו סופוקלס..
טוב אז יש נשים מסוימות שמשלות את עצמן ויש כאלה שלא.. בחירה שלהן, *לא כולן כאלה*!
יופי כי החברה הכניסה לנו למוח שבנים לא מתאפרים מה שלא נכון..
לא מסכימה עם החלק האחרון, כל אחת ואחד רוצה להימשך ולמשוך מישהו/י..
בוא, זה אנושי...
בקשר לזה שאני בחורה וגברים צריכים לעמיד אצלי בתור זה ממש לא נכון כי בוא יש המון בנים חיים בסרט שמחפשים איזו שהיא יפייפה שתיהיה עוד שם ברשימה, של שברונות לב! כדי לסמן וי עליה..
ובוא לא רק מגיל 20+ רוצים אהבת אמת, אני מכירה המון בנות 15+ שרוצות אהבה אמיתית ומשיכה לבן אדם..
לא מסכימה איתך החלק של "פשוט מתאהבים במי שמושך אותך וזהו, בלי הרבה מחשה עף מה האופי שלו ואיך לשמר את הזוגיות" זה ממש אבל ממש לא נכון! יש המון בנות שרוצות אופי ולב טוב ומראה סבבה שמושך אותן ומחפשות עד שמוצאות ולא מזניחות את זה לרגע! אתה מדבר שטויות..
יש בנות שכן יודעות מה הבן רוצות ומחפשות אחרי זה בכל הכוח! אתה טועה לגמרי.. יש גם בנים שלא יודעים מה הם רוצים.. תסביר את זה? לילה טוב שונא נשים.. ממש כמו סופוקלס..
רוב הבנות היום יודעות מה הן רוצות..
אנחנו לא רוצות בנים בגלל הכסף אבל! באמת שלא.. מי שרוצה גבר בגלל הכסף שלו היא שיטחית.. יש דברים יותר חשובים מהארנק של גבר.. טוב אז כל הבנות שיטחיות והבנים לא?! ממש לא!
באותו הנושא: