6 תשובות
מה הבעיה עם זה?
לא
לא פדיחה והפער בכלל לא נוראי.
אני הייתי 14 וחצי בזמן שחבר שלי היה 14 , זה לא הפריע לקשר.
אני הייתי 14 וחצי בזמן שחבר שלי היה 14 , זה לא הפריע לקשר.
לא
בכלל לא
להפך זה מעולה
להפך זה מעולה
באותו הנושא: