4 תשובות
לא ממש כואב אבל ההחלמה שלו טיפה מעצבנת.. הייתי מדרגת את זה 3.
ת'אמת שהוא סבבה, כמובן שהוא כואב כי זה עגיל, אבל הוא חייב טיפול יום יומי שלא כמו כל העגילים לוקח לו יותר זמן..
הייתי אומרת בערך 4 ככה
אבל חברה שלי עשתה והיא הייתה מגדירה 7 אז כל אחד משהו אחר..
הייתי אומרת בערך 4 ככה
אבל חברה שלי עשתה והיא הייתה מגדירה 7 אז כל אחד משהו אחר..
בסולם לאבאס זה נחשב 7 וגם פיטמה זה 7 אז...
לי זה די כאב, נראה לי 6
לי זה די כאב, נראה לי 6
אנונימית
וואי 0, זה כאב ממש בסדר ונחמד
באותו הנושא: