3 תשובות
תנסי לאהוב את עצמך,כל אחת יפה בדרך שלה.. 3>
להרים לעצמך, תסתכלי על הדברים שהיפים שבך, תנסי לאהוב את עצמך ואת מה שאת רואה, בנות יפות יש בכל מקום כי כל בחורה היא יפה, היופי הוא בעיניי המתבונן, בטוחה שאת מדהימה !
תרימי תראש
תרימי תראש
את מהממת, ואם את לא אוהבת משהו בעצמך - תשני אותו. כי לפני שתחפשי מישהו שיאהב אותך, את צריכה לאהוב את עצמך.
תמיד יש יותר, אבל כמוך אין עוד. וזה כל היופי
תמיד יש יותר, אבל כמוך אין עוד. וזה כל היופי
באותו הנושא: