3 תשובות
זה לא בדיוק ככה
פשוט הרבה בנות יפות חושבות שבגלל שהן נראות טוב הן לא צריכות להיות צד פעיל מידי בשיחה ולא מתאמצות יותר מידי
כי בנות שנראות טוב לא צריכות לפצות על כך עם אופי טוב או חוש הומור. fight me
אנונימית
אני לא חושבת שזה רק הבנות או יפות או משהו פשוט יש בנות שמתביישת בהתחלה לדבר ואחרי זה הן מדברות יותר פתוח ויש כאלה שיותר מדברות