12 תשובות
מי אמר שאני אוהבת משהו בעצמי
אני אוהבת את ההומור שלי אני לא אוהבת את הביישנות
אני לא אוהבת בעצמי כלום
אני אוהבת את האופי שלי
התכונות שלי
כמובן שיש לי גם תכונות לא טובות אבל אני רוצה להאמין שרובן טובות
פחות אוהבת את המראה שלי וזה נושא בעייתי בשבילי
אבל בתכלס אצל מי זה לא בעייתי?
התכונות שלי
כמובן שיש לי גם תכונות לא טובות אבל אני רוצה להאמין שרובן טובות
פחות אוהבת את המראה שלי וזה נושא בעייתי בשבילי
אבל בתכלס אצל מי זה לא בעייתי?
אוהב בעצמי הכל כפרע עליי 5555, אני כל כך מושלם בלגרום לאנשים לחשוב שאני חש.
שונא בעצמי כלום (והנה אני מוכיח את זה)
שונא בעצמי כלום (והנה אני מוכיח את זה)
כלום ושום דבר
אופי חרא יופי חרא <:
שאלה שתגיע לחמות בעוד 3. 2. 1.
ביי
ביי
אני אוהבת את הפנים ואת הגוף פחות
אף
עיניים
שיער
שפתיים
גבות
קוביות
שיניים
בעצם, יהיה לי יותר קל לכתוב מה אני לא אוהבת, יש פחות...(כן אני יודעת שכתבתי רק מראה, ושאני יוצאת חשה ועפה על עצמי,זאת האמת, אני לא מנסה לייצר פה דמות חדשה)
עיניים
שיער
שפתיים
גבות
קוביות
שיניים
בעצם, יהיה לי יותר קל לכתוב מה אני לא אוהבת, יש פחות...(כן אני יודעת שכתבתי רק מראה, ושאני יוצאת חשה ועפה על עצמי,זאת האמת, אני לא מנסה לייצר פה דמות חדשה)
אוהבת אולי בכללי את הפנים והגוף חוץ מאת האף שיש לי איתו אישיו וגם השיער קצת מעצבן
חיצונית כמובן^
באופי אני נראה לי יחסית סבבה עם עצמי אולי קצת עקשנית מדי או משהו
חיצונית כמובן^
באופי אני נראה לי יחסית סבבה עם עצמי אולי קצת עקשנית מדי או משהו
אני אוהב הכול בי הרוב את העיניים
באותו הנושא: