20 תשובות
כן
0FF
הגדול מאוד.
הקטנה לא סובל
לא, אפילו מתעבת.
אנונימית
לא, מתעב.
תלוי כמה כסף אני צריך
את אחי הקטן מאוד. אחי הגדול אני גם אוהבת פשוט הוא אף פעם לא מדבר איתי אז אין ביננו ככ קשר.
אח שלי לא מדבר איתי בכלל והוא מקלל אותי בכל הזדמנות שהוא יכול והוא מרכל עליי עם חברים שלו אז כן.
אנונימית
ברור אבל היא מעצבנת
בכלל לא..
כן, אבל רבה עם אחותי מלא אז קשה לי לרשום שאני אוהבת אותה כרגע.
כן
לעיתים רחוקות