5 תשובות
^כנראה שהשני...
צ'יפ במוח שבזכותו אנשים יוכלו להיכנס לאינטרנט דרך המוח
כבר מפתחים כזה
או שהכל ישאר אותו הדבר,וכולם יסתובבו עם אייפון איקס מיקס דריקס
כבר מפתחים כזה
או שהכל ישאר אותו הדבר,וכולם יסתובבו עם אייפון איקס מיקס דריקס
בדור הבא יצא חוק הטקטוק.. למי שאין נכנס לשנתיים מאסר עם אופציה..
יהיה יותר גרוע בקיצור..
יהיה יותר גרוע בקיצור..
את אותו הדבר אבל פי 2000 יותר מפותח , העתיד יהיה כזה
נראה לי שיהיה יותר גרוע למרות שהטכנולןגיה כן תתפתח אבל מה שעובר היום לא יהיה ממש אותו הדבר כמו היום.
אנונימית
באותו הנושא: