4 תשובות
אני שמה רק בעליונות.
כן
אם את רוצה את יכולה לשים רק בריסים העליוניים
אני אישית שמה רק בתחתונות
זה נותן לי לוק גותי כזה
אבל בכללי כן את יכולה לשים גם וגם
אנונימית
אני שמה רק בעליונות
וזה כן אפשרי לשים בתחתונות
אבל בגלל שהריסים התחתונות שלי ארוכות אני מעדיפה שלא לשים כי אז זה מתלכלך לי.
אנונימית