7 תשובות
ברור
אנונימית
כן
לא
אני מביא את המספר שלי להמון בנות וזו לא בגידה
אני מביא את המספר שלי להמון בנות וזו לא בגידה
אממ לא "בגידה בגידה"
אבל כן הפרת אמון
אבל כן הפרת אמון
שואל השאלה:
כמובן שלא הבאתי ואמרתי בשביל מה?
וברחתי לרכבת
אני אוהבת את חבר שלי ואני מרגישה רע שלשבריר שניה כמעט הבאתי..
יש לי חברה לאיזו מטרה אתה מביא את המספר שלך לבנות?
כמובן שלא הבאתי ואמרתי בשביל מה?
וברחתי לרכבת
אני אוהבת את חבר שלי ואני מרגישה רע שלשבריר שניה כמעט הבאתי..
יש לי חברה לאיזו מטרה אתה מביא את המספר שלך לבנות?
אנונימית
אני לא מנהל רומן איתן
רק שוכב איתן פעם בכמה זמן
רק שוכב איתן פעם בכמה זמן
שואל השאלה:
טוב בסדר נשמה.
טוב בסדר נשמה.
אנונימית
באותו הנושא: