6 תשובות
אפשרי
הגיוני לא חושבת..
הגיוני סהכ
שואל השאלה:
אני לא יודע אם אני אוהב לרחם, אני פשוט אוהב להיות עצוב.
אולי אתה אוהב לרחם על עצמך?
לא בקטע של לשפוט
גם אני ככה אוהבת את הדיכאוון וזה אז ככה שזה בהחלט הגיוני.