11 תשובות
כן לפעמים...
מגיל 14 אני מניחה
שואל השאלה:
אני נראלי שזאת פעם ראשונה בגיל 15 וחצי
אנונימית
כן בתחילת כיתה ז' בגיל 13 בערך
אנונימית
שואל השאלה:
חח זה רק אני או שאחרי זה מרגישים אשמים על זה? למרות שזה גם כיף
אנונימית
לא הרגשתי אשמה
חלמתי פעם אחת
בגיל 13
לא,למה אני מרגישה מוזרה עכשיו.
ברור 13
אנונימית
סיוט רטוב
תחילת 14
לא שידוע לי לפחות

הא רגע בנות חשבתי בנים אופס
^^חחח כנל