11 תשובות
כן לפעמים...
מגיל 14 אני מניחה
מגיל 14 אני מניחה
שואל השאלה:
אני נראלי שזאת פעם ראשונה בגיל 15 וחצי
אני נראלי שזאת פעם ראשונה בגיל 15 וחצי
אנונימית
כן בתחילת כיתה ז' בגיל 13 בערך
אנונימית
שואל השאלה:
חח זה רק אני או שאחרי זה מרגישים אשמים על זה? למרות שזה גם כיף
חח זה רק אני או שאחרי זה מרגישים אשמים על זה? למרות שזה גם כיף
אנונימית
לא הרגשתי אשמה
חלמתי פעם אחת
בגיל 13
בגיל 13
לא,למה אני מרגישה מוזרה עכשיו.
ברור 13
אנונימית
סיוט רטוב
תחילת 14
תחילת 14
לא שידוע לי לפחות
הא רגע בנות חשבתי בנים אופס
הא רגע בנות חשבתי בנים אופס
^^חחח כנל
באותו הנושא: