4 תשובות
אבל אני באמת רוב הפעמים יום למחרת אם מישהו פורק מהלב אני אשאל אותו יום למחרת אם הוקל לו יותר אחרי השיחה
זה כלכך נכון^
כן בגלל זה אני שונאת לדבר פה עם אנשים
חחח כע ככה זה
באותו הנושא: