7 תשובות
לא אני עשיתי בערך בהפרש של חודשיים
שואל השאלה:
לא כאילו אחרי שקיבלתי רישיון עושים טסט פעם בשנה לא?
לא כאילו אחרי שקיבלתי רישיון עושים טסט פעם בשנה לא?
אנונימית
לא הבנתי איזה טסט? של הרכב?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אה כן
סליחה לא הבנתי בהתחלה
סליחה לא הבנתי בהתחלה
באותו הנושא: