8 תשובות
שואל השאלה:
אם נגיד הבת גדולה יותר מהבן בשנה פחות או יותר?
זה מוזר?
אנונימית
ממש לא לא בקטע רע אבל לא עם זה הפרש של חודשים ימים ושבועות רז בסדר אבל שנים
שנה זה סבבה, מכירה הרבה זוגות כאלה, לא היה מפריע לי. כל עוד הוא בוגר כמובן
אני בת 41, בעלי בן 32.5. זה עונה לך על השאלה? :)
מנקודת מבט של גבר - אז בתקופה שלכם זה היה נראה קצת מוזר. מודה. אבל לאהבה אין גיל ותבינו את זה כשתגדלו
אני לא,אני אוהבת בנים שהם שנתיים פלוס מעלי,אני די בוגרת לא רוצה ילד אני רוצה מישהו בוגר שעבר בחיים
שואל השאלה:
18 ו17
אנונימית
תלוי כמה הוא גדול ממני