6 תשובות
מוזמנת לפרוק בפרטי
שימי זיי*** על כולם באמתת אל תתיחסי,ואל תתני לזה גם את התשומת הלב שלי.קרה לי פעם מקרה דומה ובאמת שכולם שוכחים והם גם לא שווים את הבכי שלי
תזכרי שזה רק עיניין של זמן, בסופו של דבר תוך שבוע גג כולם ישכחו מזה
ואת תצחקי מזה בהמשך , גם אם זה לא נראה ככה עכשיו.
אם זה מעודד אותך אני התחלתי עם הקראש שלי באינסטגרם והוא לא זרם, לעומת סאת שדיברתי איתוקצת מהפקטיבי הוא אחושלינג זרם
ואת תצחקי מזה בהמשך , גם אם זה לא נראה ככה עכשיו.
אם זה מעודד אותך אני התחלתי עם הקראש שלי באינסטגרם והוא לא זרם, לעומת סאת שדיברתי איתוקצת מהפקטיבי הוא אחושלינג זרם
אנונימית
כתבתי משהו סוג של מצחיק ומישהו פשןט דיווח על התשובה/שאלה מה שזה לא היה וכל הזמן בכללי מדווחים על שאלות/תשובות מה הקטע
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימית
איזה ילדים בלי שימחת חיים אתם מה אתה מדווחים לי על השאלה מה קשה לצחוק או פשןט להשאיר את זה
באותו הנושא: