24 תשובות
מאז שאתה פותח אותו יש לך 5-6 יום.
כן
חחח מן הסתם שכן איזה גנוב
למה שתשים חלב שבוע בתיק?
שואל השאלה:
למה אתם צועקים הלו
שואל השאלה:
יש לי נטייה כזאת לשים חלב בתיקים
חושבת לאמץ את הנטייה הזאת ולהפוך אותה לתחביב, אתה ממליץ?
קראתי את זה כאילו אתה צועק עכשיו
איזה תחביב?
זה כישרון אנשים!
שואל השאלה:
מי יצעק ב5 בבוקר אפילו התרנגולים יושנים עדיין
לשמעתי מה אמרת אחי
שואל השאלה:
זה לא תחביב שמתאים לכל אחד
נגיד אם את שפויה או שאת לא בצבא אז זה לא מתאים
אני לא סגורה על זה שאני בקו השפיות
שואל השאלה:
יש אנשי מקצוע שיכולים לקבוע את זה
אבדוק ואעדכן
למה זה ממש ממש מצחיק אותי
מהיום כולם שמים חלב בתיק זהו אמרתי את דבריי
שואל השאלה:
חלב עמיד וקורנפלקס של אלופים לא צריך יותר מזה
ליטרלי
יש להם את הקופסא הזאת עם החלב העמיד והשקית קורנפלקס עם הקערה והכל- הייתי אוכלת את זה בוקר ביסודי
כל עוד אתה לא פותח אותו הוא יכול להחזיק גם יותר.
כל הקטע של חלב עמיד זה חלב שעבר עיקור ואין בו כלל חיידקים. ולכן אין מה שיגרום לקלקול.
כתוב על החלב כמה זמן שהוא יכול להיות עמיד. תסתכל על בקבוק החלב
כן- הוא עמיד זאת המטרה