8 תשובות
אז דברי איתה מה הבעיה.
תפתחי איתה שיחות וזה אל תבואי יש בגישה של לבקש לאט לאט תתחברי
בואי לפרטי!!!!!
יש סיכוי יש לי איך לעזור לך להשיג..
שואל השאלה:
את בת 13.-.
אנונימית
אני לא חח זה סתם אבל תאמיני לי אני יכולה לעזור לך
שואל השאלה:
אני יודעת^
אנונימית
וואו את מסכנה
אנונימית
אני יקנה לכם לול