9 תשובות
הלך על מישהו פה
יש מצב שהיא שתתה מזה או אחד ההורים שלך לפעם הבאה על תשאירי פחית עם וודקה בפנים לבד
אנונימית
שואל השאלה:
ההורים שלי היו שמים לב שזה עם אלכוהול
טוב מזל שהיא 18
ההורים שלי היו שמים לב שזה עם אלכוהול
טוב מזל שהיא 18
אנונימית
אולי ניסתה מותר לה
שואל השאלה:
לא היא בחיים לא תנסה היא לא צריכה את הדברים האלו
לא היא בחיים לא תנסה היא לא צריכה את הדברים האלו
אנונימית
אולי היא חשבה שזה אקסל לבד באקסל אין אלכוהול
אולי ההורים שלך שפכו את זה או אחותך
שואל השאלה:
למה שישפכו וישאירו אקסל ריק בתוך המקרר
למה שישפכו וישאירו אקסל ריק בתוך המקרר
אנונימית
יכול להיות :)
תבדקי אם ההורים שלך אולי שתו את זה .
או שהם זרקו את זה.
תבדקי אם ההורים שלך אולי שתו את זה .
או שהם זרקו את זה.
באותו הנושא: