7 תשובות
אני אומר לא נורא זה גם ככה אחת טיפשי בחוגים באוטו בגלל זה את זה בן אדם שקוראים לו ישו
שואל השאלה:
הנובי גוד זה ממש לא חג לישו אתה מתבלבל בין קריסמס לנובי גוד
הנובי גוד זה ממש לא חג לישו אתה מתבלבל בין קריסמס לנובי גוד
אנונימית
תזמיני חברים
אז לכי לחברים.. אם את מבואסת כל שנה אז תקבעי תוכניות ואל תיהיי תקועה בבית
שואל השאלה:
אי אפשר אמא לא נותנת לצאת בלילה ואני בבית של סבתא ככה שאי אפשר להזמין חברים וזה משעמם פשוט כולם יושבים בסלון ורואים טלוויזיה
אי אפשר אמא לא נותנת לצאת בלילה ואני בבית של סבתא ככה שאי אפשר להזמין חברים וזה משעמם פשוט כולם יושבים בסלון ורואים טלוויזיה
אנונימית
בסדר אז אל תיהיי מבואסת... יש מסיבות אחרות שתלכי אליהן וזה כולה נובי גוד... בואי
שואל השאלה:
בסדר אבל משעמם לי וזה מבאס כי זה חג זה לא סתם עוד יום
זה כמו למשל פסח או ראש השנה
וסבתא לא רצתה לחגוג עם כול המשפחה וזה פשוט משעמם
בסדר אבל משעמם לי וזה מבאס כי זה חג זה לא סתם עוד יום
זה כמו למשל פסח או ראש השנה
וסבתא לא רצתה לחגוג עם כול המשפחה וזה פשוט משעמם
אנונימית
באותו הנושא: