7 תשובות
לי אישית לא.
הכרתי אנשים נחמדים, ישבתי ולידי ישב מישהו דיברנו הרבה וצחקנו
אנונימי
כן, הכי מוזר זה חשבו שאני מפורסמת וביקשו סלפי וזרמתי והם גם זרמו למרות שהם הבינו שאני לא וזה היה מצחיק
שואל השאלה:
איזה מפורסמת הם חשבו שאת?ואתם עדיין בקשר?
אנונימית
חחח אין לי מושג הם רק אמרו
"יאו את זאתי מיוטיוב" וזרמתי ואמרתי שכן
חחח ולא אנחנו לא בקשר
שואל השאלה:
הייתם בקשר?או שזה סתם היה לרגע
אנונימית
אם לדבר אחר כך בקניון נחשב אזז
כן חחח
אבל לא לקחתי מספרים וכאלה כי לא יודעת ויש להם תמונות איתי בטלפון לול