5 תשובות
כן יש לי קראש על מישהו ובחיים לא נפגשו (אנחנו ידידים רק בבית ספר אפשר לאמר) אנחנו עוקבים אחד אחרי השני באינסטה וזה
לחמוד שעשה לי מינוס לתגובה, אפשר סיבה?
אוקיי, המשך חיים מהנים
כן(אני עונה מאנונימי כי לקראש יש סטיפס)
אנונימית
אני למשל בקטנה בקטע של מישהו מהבית ספר ואני בקושי באה אז כן באסה אבל לא באמת אכפת לי
אנונימית