11 תשובות
משעמם להתבטל...
לעיתים הם לא צברו מספיק כסף במהלך חייהם, לפעמים פשוט זה נותן להם תעסוקה
יש אנשים שאוהבים את העבודה שלהם עד כדי כך שהם מוכנים לעבוד גם בפנסיה. חוץ מזה זה עניין של שגרה, אנשים כבר רגילים לעבוד והם אפילו נהנים ממנה.
משעמם להם הפנסיה לעבודה זה גם מעניין וגם מקבלים כסף
גם יש להם נסיון
גם יש להם נסיון
כי יקר לחיות כאן.
כי זה לא באמת כזה כיף לשבת בבית כל היום, הם רוצים להרגיש פעילים.
אנונימית
כי הם לא רוצים לשבת בבית כל היום להשתעמם
אני אתן דוגמא את סבא שלי ששאלתי אותו
הוא אוהב את זה וזה נותן לו תחושת סיפוק והוא לא מסוגל לשבת בבית לעבוד והוא גם מקבל שכר גבוה
הוא אוהב את זה וזה נותן לו תחושת סיפוק והוא לא מסוגל לשבת בבית לעבוד והוא גם מקבל שכר גבוה
כי זה כיף ומספק.
כי אם הם ינוחו במיטה כל היום יום אחד הם לא יצליחו ללכת יותר ויצתרכו קלנועית או הליכון
רוב הפנסיונרים מטיילים בעולם יש כאלה שסתם נוסעים לאירופה בשביל הכיף זה למה יש כלכך הרבה זקנים באיזור כלשהו בחול שאני מטיילת שם ויש כאלה שטסים למקומות רחוקים שהם בטח לא ציפו לטוס אליהם..
למה? כי הם משועממים
זה מה שרוב הזקנים עושים וזה מה שמפעיל אותם ללכת כל היום ממקום למקום לראות מקומות
למה? כי הם משועממים
זה מה שרוב הזקנים עושים וזה מה שמפעיל אותם ללכת כל היום ממקום למקום לראות מקומות
באותו הנושא: