6 תשובות
שואל השאלה:
אז זהו שגם קמתי מאוחר מדי כדי ללכת וגם יש לי 4 שעות עם אותה מורה ואני לא רוצה ללכת כי אז זה יראה שהברזתי לה בבוקר ואני לא רוצה
אז זהו שגם קמתי מאוחר מדי כדי ללכת וגם יש לי 4 שעות עם אותה מורה ואני לא רוצה ללכת כי אז זה יראה שהברזתי לה בבוקר ואני לא רוצה
זה לא רע או טוב המורים לא כפת להם עם ילדים מגיעים בראשון כי הרבה לא מגיעים גם ככה
גם אני לא הלכתי בלי סיבה
רע, את לא אמורה להבריז..
אבל לא אשפוט אותך, גם אני הברזתי.
אבל לא אשפוט אותך, גם אני הברזתי.
למה לא הלכת
רע
באותו הנושא: