10 תשובות
לא נורא משם את תתקדמי, המבחן במה הוא היה?
תתנחמי בזה שזה עובר
אל תבכיי אני קיבלתי 58 בכיתי ועכשיו אני צוחקת על זה
תקשיבי זה כולה ציון מה את עוד 10 שנים תזכרי את זה? הציון הזה יזיז לך? אני בטוחה שלא סתם חבל להשקיע דמעות עליו
תקשיבי זה כולה ציון מה את עוד 10 שנים תזכרי את זה? הציון הזה יזיז לך? אני בטוחה שלא סתם חבל להשקיע דמעות עליו
תעשי מועד ב' ותשקיעי בו כמה שאת יכולה
לא נורא
אישית קיבלתי פחות במבחנים שלמדתי עליהם (הכי נמוך אי פעם היה 25)
ככה יהיה לך מוטיבציה להצליח יותר
אישית קיבלתי פחות במבחנים שלמדתי עליהם (הכי נמוך אי פעם היה 25)
ככה יהיה לך מוטיבציה להצליח יותר
היי, זה בסך הכל מבחן אל תבכי בגלל זה. אני פעם קיבלתי 16 חח
אנונימי
אני מבחן קודם במתמטיקה קיבלתי 24 ועשיתי תיקון מבחן וקיבלתי 25 גיליתי את זה עכשיו , אבל לפחות עליתי בנקודה כולה דפ מסכן עם ציון למי אכפתת
תתנחמי, קיבלתי 20 במבחן במתמטיקה לפני איזה שנתיים. תגידי לעצמך שזה רק ציון ושזה לא מגדיר אותך, חפשי איפה טעית, תביני למה ונסי להשתפר לפעם הבאה:)
שואל השאלה:
זה בהיסטוריה.. וזה נותן לי ההפך ממוטיבציה אני פשוט במחשבה שכל המבחנים ילכו ככה
זה בהיסטוריה.. וזה נותן לי ההפך ממוטיבציה אני פשוט במחשבה שכל המבחנים ילכו ככה
לי היה גם מבחן בהיסטוריה שלמדתי אליו ממש ממש קשה, חרשתי אליו את החיים וקיבלתי 85 שכן זה ציון טוב יחסית אבל חברה שלי נגיד לא למדה בכלל וקיבלה 100, זה ביאס אותי ממש ועכשיו יש לנו עוד מבחן גדול אז במקום לומר לעצמי שלא יילך לי אני מנסה ללמוד יותר טוב כדי להשתפר. ברור לי שזה קשה וגם אני לפעמים חושבת שיילך לי לא טוב אבל כדאי להתררכז בחיובי ולנצל את הזמן עד המבחן הבא בלמידה מטעויות וחשיבה חיובית
באותו הנושא: