8 תשובות
שעברת את זה, היה לך כיף ותמשיכי את החיים בדרך הכי טובה לך
שואל השאלה:
בצבא זה גם כמו ביהס?
אנונימית
לא זה סוג אחר של מסגרת
בסדר אחותי אני בגילך ותמיד יש צחוקים זה לא רק בביהס זה נמשך ביציאות וזה..
וואי בול!!! מלחייץ ממש
את תהי במסגרת תמיד
בצבא, בעבודה בכל מקום
אל תדאגי
xm1
שלא יהיו יותר מבחנים, עבודות, שיעורי בית וכו'. פשוט תשארי עם החברים שלך בקשר.
בצבא יותר צחוקים