10 תשובות
תתנצלי
ואז תשלימו
חבל שלא תיהיו חברות
לא?
שואל השאלה:
חשבתי עליה משהו שהתברר כלא נכון ועכשיו מביך
אנונימית
לא נורא..
תנסי להתפייס איתה
שואל השאלה:
היא נפגעה הרבה מאנשים וגם אני ועכשיו חשבתי שהכל יהיה טוב לשתינו אבל לא אני חייבת להרוס)':
אנונימית
כן
אל תהרסי את את החברות
חבל , לא כזה קל למצוא חברי אמת..
שואל השאלה:
היא תסלח לי אתה חושב?
אנונימית
כן
היא תבין שאת רוצה לחזור להיות חברה שלה , ושזה ממש מפריע ומציק לך המחשבה שלא תיהיו חברות
אם תרצי , הכל יכול לקרות.
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
שואל השאלה:
טוב ביקשתי ממנה סליחה בוואצאפ (כי זה קרה בוואצאפ) והעברתי נושא והיא הגיבה בהתלהבות
(זה קרה השבוע לא היום או עכשיו אבל אנחנו אמורות להיפגש בחמישי הקרוב)
אנונימית
שמח לשמוע