6 תשובות
הטיסה הונחתה בשלום
כאילו "איזה יופי, לא מתנו"..
אנונימית
נחיתה בשלום
סוג של הוקרה לטייס ולזה שהמטוס נחת בשלום.
מסורת ממש חמודה לדעתי ואני תמיד אוהב להיות זה שמתחיל את הכפיים
גם בשיט בפריז כשעוברים מתחת למנהרה כל הישראלים עושים כזה וואהה הה הה
אנונימי
חח לא מתנו^
אממ שהגענו בשלום