42 תשובות
זה לא רק איך שנראים מבחוץ זה גם האופי
שואל השאלה:
אמרתי, האופי שלי ממש טוב ואני ממש נחמדה
אמרתי, האופי שלי ממש טוב ואני ממש נחמדה
אנונימית
העיקר הצניעות.
סתם בצחוק, אולי פשוט לבנים אין אומץ לגשת אליך?
סתם בצחוק, אולי פשוט לבנים אין אומץ לגשת אליך?
יש לך אולי קראש?
כנראה האופי שלך לא מוצא חן בעיני אנשים אן העובדה שאת די מתנשאת ונרקיסיסטית מרתיעה
בנים לא מחפשים רק גוף יפה או לייקים באינסטגרם הם מחפשים מישהי שתהיה גם איש השיחה שלהם שיוכלו לספר לה הכל בלי להתבייש או לפחד שתספר למישהו אחר בדיוק באותה צורה שאת סומכת על החברה הכי טובה שלך
יכול להיות פשוט חושבים שיש לך חבר ;)
אולי את פשוט צריכה לעשות את הצעד הראשון
אולי את פשוט צריכה לעשות את הצעד הראשון
אם את מדברת על עצמך ככה אולי אנשים לא אוהבים אותך כי את שחצנית ולא צנועה? או כי את סתם אוהבת את עצמך יותר מדי? זה שאת חושבת שהאופי והיופי שלך מושלמים לא באמת אומר שזה מה שאנשים אחרים רואים..
שואל השאלה:
אבל הקטע הוא שיש לי את כל החבילה, אני גם יפה וגם יש לי אישיות טובה. לא בקטע מתנשא אבל זה ככה... ולחברות שלי תמיד ניגשים בנים ואליי אף אחד
אבל הקטע הוא שיש לי את כל החבילה, אני גם יפה וגם יש לי אישיות טובה. לא בקטע מתנשא אבל זה ככה... ולחברות שלי תמיד ניגשים בנים ואליי אף אחד
אנונימית
כי את מתעסקת בשטויות כמו לייקים
אנונימית
שואל השאלה:
כתבתי את זה כי זה מציין שכולם אוהבים אותי
כתבתי את זה כי זה מציין שכולם אוהבים אותי
אנונימית
אז הנה בואי אני גם אגיד לך שאני יפה עם אופי "מושלם" ואני לא כזו שחצנית ואני יותר כזו תמימה ושקטה ואליי כל הזמן ניגשים. כנראה משהו בך דפוק שגורם להם לא לרצות
.
זה ממש לא נכון, אני בן אדם שמאוד בטוח בעצמו. אני אוהבת את המראה שלי מאוד ואת האופי שלי אפילו עוד יותר , וזה עדיין לא אומר שאני צריכה לדבר על עצמי כאילו אני מושלמת.. אם עם חברות שלך מתחילים ואיתך לא, זה אומר משהו. משהו שבהן יש ובך אין או שהן סתם מוצאות חן בעיני אנשים יותר.
אולי במקום לחכות שיציעו לך
את תציעי?
את תציעי?
שואל השאלה:
סליחה אבל בנות מכוערות צריכות לגשת לבנים. אני ממש יפה אז למה לא ניגשים אליי? אני יכולה להגיד שאני הרבה יותר יפה מכל החברות שלי ובנים רוצים רק אותן. אני ברמה הרבה יותר גבוהה ולי מגיע שיבואו אליי בנים
סליחה אבל בנות מכוערות צריכות לגשת לבנים. אני ממש יפה אז למה לא ניגשים אליי? אני יכולה להגיד שאני הרבה יותר יפה מכל החברות שלי ובנים רוצים רק אותן. אני ברמה הרבה יותר גבוהה ולי מגיע שיבואו אליי בנים
אנונימית
שואל השאלה:
באמת אני מושלמת ואני גם די צנועה ואני לא מבינה את זה
באמת אני מושלמת ואני גם די צנועה ואני לא מבינה את זה
אנונימית
חחח תראי איך את מדברת מי יתקרב אלייך ככה?
אני ממש מקווה שזה ספאם ואת לא באמת כזו.
שואל השאלה:
איך אני מדברת? אני מאוד ישירה ואומרת את האמת וזה חלק מהאישיות שלי וזה טוב.
איך אני מדברת? אני מאוד ישירה ואומרת את האמת וזה חלק מהאישיות שלי וזה טוב.
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי בטחון עצמי זה דבר טוב ואני יודעת שמגיע לי יותר וזה לא דבר רע מבחינתי
לדעתי בטחון עצמי זה דבר טוב ואני יודעת שמגיע לי יותר וזה לא דבר רע מבחינתי
אנונימית
את חושבת שאין לך פגמים שאת אומרת שאת "מושלמת?" כי לפי מה שאת אומרת הכל אצלך מושלם יפה וטהור
אם את כלכך בטוחה בעצמך, למה שאלת את השאלה מאנונימי? זה כבר מראה על חוסר ביטחון
שואל השאלה:
אני חושבת שאני יפה ואני חכמה וגם האישיות שלי טובה. אני באמת לא מבינה מה גורם לבנים לא לרצות אותי. יכול להיות שיש בי פגמים אבל אני לא מצליחה לראות אותם ואני באמת לא חושבת שיש לי כאלה. אני יחסית מושלמת
אני חושבת שאני יפה ואני חכמה וגם האישיות שלי טובה. אני באמת לא מבינה מה גורם לבנים לא לרצות אותי. יכול להיות שיש בי פגמים אבל אני לא מצליחה לראות אותם ואני באמת לא חושבת שיש לי כאלה. אני יחסית מושלמת
אנונימית
אז הנה, אני שוב אשאל כי לא התייחסת. למה השאלה הזו היא מאנונימי?
שואל השאלה:
השאלה מאנונימי כי אני לא רוצה שכאילו ישתמשו באישיות שלי ויענו לפי זה על שאלות אחרות . לא ממש יודעת להסביר. כאילו השאלה הזאת והאישיות שלי שלא יתקשר לשאלות אחרות
השאלה מאנונימי כי אני לא רוצה שכאילו ישתמשו באישיות שלי ויענו לפי זה על שאלות אחרות . לא ממש יודעת להסביר. כאילו השאלה הזאת והאישיות שלי שלא יתקשר לשאלות אחרות
אנונימית
את צריכה צניעות. אופי צנוע ולא משתחצן זה פרט מאוד חשוב במערכת יחסים. יופי זה בונוס
שואל השאלה:
צודקת אבל אני לוקחת בטחון עצמי כפלוס ולא מינוס. ואני יודעת שאני יחסית מושלמת, ואני לא רוצה לשנות את זה בשביל בנים. אבל אני רוצה חבר שירצה אותי כי אני מושלמת ולא כי אני צנועה ואני לא מוצאת מה רע בי
צודקת אבל אני לוקחת בטחון עצמי כפלוס ולא מינוס. ואני יודעת שאני יחסית מושלמת, ואני לא רוצה לשנות את זה בשביל בנים. אבל אני רוצה חבר שירצה אותי כי אני מושלמת ולא כי אני צנועה ואני לא מוצאת מה רע בי
אנונימית
מה הקשר שבנות מכוערות צריכות לפנות לבנים? בנות יכולות לגשת לבנים בדיוק כמו שבנים פונים לבנות
עצם זה שאת אומרת שאת לא רןצה שיקשרו את השאלה הזו לאישיות שלך, זה אומר שהאישיות שלך דפוקה. ממש מעניין אותי לראות איך את נראת
שואל השאלה:
אני חושבת שהאישיות שלי ממש טובה. אכפת לי מהזולת אני תורמת ועוזרת ואני ממש ממש נחמדה. לא בקטע מתנשא אבל ככה אני.
אני חושבת שהאישיות שלי ממש טובה. אכפת לי מהזולת אני תורמת ועוזרת ואני ממש ממש נחמדה. לא בקטע מתנשא אבל ככה אני.
אנונימית
שואל השאלה:
אז יש לי הכל אז למה בנים לא רוצים אוצי אני לא מבינה
אז יש לי הכל אז למה בנים לא רוצים אוצי אני לא מבינה
אנונימית
אני אומרת לכם שזה יהיה בחמים
חחח אני יכולה לחשוב על סיבה....
חחח רק אחת? יכולה לחשוב על כמה טובות ואני לא מכירה אותה. בטח גם נראת מגעיל בנוסף לאופי החרא.
אולי את לא מושלמת ומהממת כמו שאת חושבת..יש מצב שכן אבל להגיד על עצמך ככה אני אישית הייתי מתרחק. אל תחשבי שמגיע לך הכל ושאת מושכת בנים כמו כלום זה כבר מרחיק(גם אם את חושבת ככה זה מה שאת משדרת)
מה שהוא אמר
כי אני לא מספיק מקורית לחשוב על משהו בעצמי
זה לא בקטע לפגוע והכל וסליחה אם כן אבל את דיי מתנשאת, זה לא נקרא "ביטחון עצמי", את נרקיסיסטית ולכן לא נגשים אלייך, זה מה שאת משדרת.
שואל השאלה:
אבל זה שיש לי בטחון עצמי זה דבר טוב.... זה לא פוגע באף אחד ואני חושבת שזה בסדר .
ואם אתם חושבים שיש לי אופי מגעיל אשמח שתפרטו למה? לדעתי הוא ממש טוב...
אבל זה שיש לי בטחון עצמי זה דבר טוב.... זה לא פוגע באף אחד ואני חושבת שזה בסדר .
ואם אתם חושבים שיש לי אופי מגעיל אשמח שתפרטו למה? לדעתי הוא ממש טוב...
אנונימית
זה ככ ספאם חח