13 תשובות
אני עשיתי לפני שנתיים
אני שנה שעברה עשיתי.
שואל השאלה:
למדתם רק מהמיקודית ?
למדתם רק מהמיקודית ?
אנונימית
לא, אבל למדתי גם מהמיקודית בנושאים שלא היה לי.
בכללי המורה שלי תמצתה את החומר בצורה ממש טובה אז מה שהיה לי למדתי משם, ואת השאר מהמיקודית.
בכללי המורה שלי תמצתה את החומר בצורה ממש טובה אז מה שהיה לי למדתי משם, ואת השאר מהמיקודית.
למדתי רק מהמיקודית כן.
במיקודית היה לי גם שאלות בגרות אז פתרתי אותם וזה ממש עזר.
במיקודית היה לי גם שאלות בגרות אז פתרתי אותם וזה ממש עזר.
שואל השאלה:
וכמה קיבלת ( המלאכית שלך)
וכמה קיבלת ( המלאכית שלך)
אנונימית
שואל השאלה:
ו-
im cute, love me
את בבית ספר חילוני או דתי היית?
ו-
im cute, love me
את בבית ספר חילוני או דתי היית?
אנונימית
אני לא זוכרת
אולי 80?...
אולי 80?...
אני עשיתי בגרות קיץ אחרונה, ולמדתי מהמיקודית ומהמחברת שהמורה סיכמה
שנה שעברה
אני לפני שנתיים, אישית אצלנו לא רכשנו מיקודית להיסטוריה בכלל. בקושי למדתי ממיקודיות לאף בגרות שהייתה לי. רק בלשון למדנו הרבה מהמיקודית, בפיזיקה קנינו מיקודית ועברתי בקטנה אבל זאת לא הייתה הלמידה העיקרית שלי ובשום מקצוע אחר לא הייתה לי בכלל מיקודית.
מתמטיקה נגיד למדתי מבגרויות קודמות בעיקר ומתרגילים באינטרנט שמצאתי, כל המקצועות ההומניים פשוט חזרתי על סיכומים של המורה ממחברות ודפים. בהכל קיבלתי ציונים טובים.
אענה על היסטורי כי על זה שאלת- למדתי בעיקר מסיכומים של המורה ודפים שהיא נתנה, אבל בנוסף גם צפיתי בבגרות המשודרת בכל הפרקים של היסטוריה כמה פעמים וגם קצת קצת עוד סרטונים מערוצים אחרים וגם הערוץ של שירי ראפ בהיסטוריה(שי רון) אבל זה היה גם בעיקר לכיף כי זה נחמד לשמוע. קיבלתי 98 בבחינה 99 סופי. כל הלמידה שבאמת הייתי צריכה זה פשוט סיכומים של המורה, השאר זה היה סתם להשלים דברים שהיה לי קצת חסר בידע או שהמורה לא ציינה או סתם ללמוד כשלא היה לי כוח לקרוא סיכומים והעדפתי משהו כמו סרטון.
כל הציונים שלי היו 95+ בבגרויות, אבל לדעתי זה פחות איך ומאיפה אתה לומד ובעיקר כמה אתה משקיע ורציני בלמידה. בין אם נוח לך דרך מיקודית או שאתה לא רוצה לבזבז כסף ופשוט קורא מה שהמורה רשמה על הלוח. קצת כמו פסיכומטרי, יהיו כאלה שישלמו לקורס הכי יקר וכאלה שיגשו בכמעט חינם וילמדו עצמאית דרך ספרים שקיבלו מחברים ויוציאו ציונים מטורפים. תלוי יותר באדם ובהשקעה שלו מאשר מאיפה לומד.
מתמטיקה נגיד למדתי מבגרויות קודמות בעיקר ומתרגילים באינטרנט שמצאתי, כל המקצועות ההומניים פשוט חזרתי על סיכומים של המורה ממחברות ודפים. בהכל קיבלתי ציונים טובים.
אענה על היסטורי כי על זה שאלת- למדתי בעיקר מסיכומים של המורה ודפים שהיא נתנה, אבל בנוסף גם צפיתי בבגרות המשודרת בכל הפרקים של היסטוריה כמה פעמים וגם קצת קצת עוד סרטונים מערוצים אחרים וגם הערוץ של שירי ראפ בהיסטוריה(שי רון) אבל זה היה גם בעיקר לכיף כי זה נחמד לשמוע. קיבלתי 98 בבחינה 99 סופי. כל הלמידה שבאמת הייתי צריכה זה פשוט סיכומים של המורה, השאר זה היה סתם להשלים דברים שהיה לי קצת חסר בידע או שהמורה לא ציינה או סתם ללמוד כשלא היה לי כוח לקרוא סיכומים והעדפתי משהו כמו סרטון.
כל הציונים שלי היו 95+ בבגרויות, אבל לדעתי זה פחות איך ומאיפה אתה לומד ובעיקר כמה אתה משקיע ורציני בלמידה. בין אם נוח לך דרך מיקודית או שאתה לא רוצה לבזבז כסף ופשוט קורא מה שהמורה רשמה על הלוח. קצת כמו פסיכומטרי, יהיו כאלה שישלמו לקורס הכי יקר וכאלה שיגשו בכמעט חינם וילמדו עצמאית דרך ספרים שקיבלו מחברים ויוציאו ציונים מטורפים. תלוי יותר באדם ובהשקעה שלו מאשר מאיפה לומד.
שואל השאלה:
הקטע שאצלנו זה רק מיקודית היא עצמה מלמדת מהמיקודית .. נדפקתי
הקטע שאצלנו זה רק מיקודית היא עצמה מלמדת מהמיקודית .. נדפקתי
אנונימית
לאו דווקא, כמו שהסברתי זה לא מאיפה אתה לומד אלא יותר אתה וההשקעה שלך. בלשון למדנו כמעט ורק מהמיקודית וזה הלך די טוב דווקא. חוץ מזה תמיד יש חומרים באינטרנט להשלים אם יש פערי מידע. היסטוריה זה בעיקר חומר תיאורטי שצריך לזכור, כל עוד יש לך את החומר את אמורה להיות מסוגלת להוציא ציון טוב עם מספיק עבודה.