10 תשובות
שואל השאלה:
אז אם אני ימנית אנשים יחשבו שאני שונאת להטבים
כי אני כן בעד
אנונימית
בטח שיש קשר כי הדת אוסרת על התקיימות של מעשי מצריים וימין בעד קישור הדת למדינה
לא בהכרח, פשוט רוב מי שדתי הוא נגד הלהטב ומי שדתי בדרך כלל ימני.
שואל השאלה:
אני לא דתיה
אנונימית
לא, עקרונית הימנים בעד להט"ב.
אך בימין יש הרבה שמרנים לכן זה נראה כאילו הימין נגד...
לא
למרות שבדרך כלל כן אין קשר בין השניים פשוט אצלנו הימין מתקשר ביחד עם הדת
לא כולם אבל בעיקרון כן שמאל בעד הפרדת דת מהמדינה וכל מיני
וימין נגד הדברים האלה
שמאלנים מתייפייפים זה למה הם תומכים בלהטב