9 תשובות
אנחנו 20 בשכבה לא.. מכירים רק בשם זה לא שיש שם חברויות חזקות.
השאלה הזו רלוונטית רק לילדי יסודי
שואל השאלה:
כאלה שיש להם הרבה חברים בשכבה וזה...
אנונימית
בבית ספר הקודם שלי הייתי מקובלת כי גדלתי עם הילדים משם, אחרי שעברתי לבית הספר שאני נמצאת בו עכשיו הביטחון שלי צנח ולא הייתי מסוגלת לדבר לילדים, אני שם כבר כמה שנים ויש לי רק 6 חברים מהבית ספר בערך
אז לא אני מניחה שלא
בתיכון אין את השטויות האלה מקובלים לא מקובלים כל אחד עם החברים הקרובים שלו
אני אף פעם לא הייתי מקובל ואף פעם לא רוצה להיות מקובל אני יסביר למה: כי להיות מקובל זה אומר שאין לך חבורה של חברים (אמת) כלומר שחברים כאילו שאתה מספר לעם משהו ועם סתם מקשבים ולא עוזרים לאומת חברים שאתה לא מקובל אתה יודע שזה חברים באמת שאתה צריך אותם עם עוזרים בכל דבר שאתה צריך
אני אחרי בית ספר
הייתי שקופה בתיכון (וקצת ביסודי ובחטיבה) וזה השפיע כי אין לי חברות מימי הלימודים וגם הביטחון שלי והיכולות החברתיות שלי לא משהו בכלל
אנונימית
אצלנו לא היו ממש אף פעם מקובלים, גם לא ביסודי אבל ברור שיש כאלה עם יותר חברים וכאלה עם פחות. אני לא הכי חברותית. תמיד היו לי חברים אבל תמיד כמות מאוד מועטה. אני גם לא מסוגלת לשמור קשר עם יותר מידי אנשים, אני יכולה רק קבוצות קטנות. בכל אופן- לא מקובלת בכלל, אבל תמיד הייתי די בסדר עם כולם.

עכשיו סיימתי בית ספר ולא ממש השפיע על כלום, בקושי שמרתי על קשר עם אנשים מהכיתה והאמת שאני מתכננת להתעלם מהקיום של רובם או כולם ופשוט לשכוח מהם לחלוטין. לא במובן רע פשוט הם לא ניסו לשמור איתי על קשר יותר מידי, והם לא כזה מעניינים אותי. היו לי חברות אבל לא אמיתיות בתיכון. שמרתי על קשר בעיקר עם כמה מהחטיבה שבאמת היו יחסית אמיתיות איתי וחברות שלי כי רצו להיות ולא כי היה נוח מבחינה לימודית (הייתי התלמידה הכי טובה בשכבה, היה משתלם להיות קרוב אליי).

אני לא אחת של אנשים וקשה לי להתחבר לאנשים בכללי, בגלל זה גם קשה לי לשמור על חברויות. עכשיו מתגייסת ומצפה להשיג חברות חדשות כמו שבכל מסגרת אני משיגה, לרוב זה חברות רק לאותה מסגרת. מי יודע אולי יום אחד אמצא חברה אחת אמיתית שתשאר איתי גם מעבר למסגרת מסוימת, אבל אני בן אדם קשה מאוד, יש לי הרבה קירות פנימיים שנבנו לאורך שנים וקשה מאוד להגיע לאני שנמצאת בפנים. יש לי הרבה מאוד חסמים רגשיים ואני לא 100% אני ואמיתית עם אף בן אדם שאני מכירה.
אנונימית
לא ממש מקובלת אבל יש לי כמה חברים והרבה מכירים אותי בשם פשוט
אנונימית