7 תשובות
פעם אחת, בשנייה התנשקנו, אבל הכרנו הרבה זמן יחסית.
10 פעמים
אנונימית
כאילו
לא היה דייט או משהו, אבל אני מכירה אותו מכיתה ז' וערב אחד בטיול השנתי זה פשוט קרה....
לא היה דייט או משהו, אבל אני מכירה אותו מכיתה ז' וערב אחד בטיול השנתי זה פשוט קרה....
איזה 5
אנונימית
שואל השאלה:
ווהו, לא הכרתי אותו בכלל ובפגישה ה3 התמזמזנו חצי שעה טובה.. מרגיש לי שהקשר רץ מהר מידי נכון?
ווהו, לא הכרתי אותו בכלל ובפגישה ה3 התמזמזנו חצי שעה טובה.. מרגיש לי שהקשר רץ מהר מידי נכון?
אנונימית
חחח אין מהר ולאט לדעתי, אחרי פגישה אחת אם מרגישים שזה זה אז בפגישה השנייה אין עם זה בעיה לדעתי.
אבל לפי השאלה שלך אני מבין שזה אכן מהר מדי, אם זה היה נכון מבחינתך אז לא היית חושב על זה שזה מהר מדי.
אבל לפי השאלה שלך אני מבין שזה אכן מהר מדי, אם זה היה נכון מבחינתך אז לא היית חושב על זה שזה מהר מדי.
אין מהר/ לאט, אם זה בהסכמה של שניכם ושניכם מרגישים בנוח עם זה הכל מצויין והולך בקצב טוב.
אם את מרגישה שזה טיפה הולך מהר תדברי איתו, הכל יהיה בסדר :)
אם את מרגישה שזה טיפה הולך מהר תדברי איתו, הכל יהיה בסדר :)
באותו הנושא: