אבל אחד מוגזם ואם זה לא מספיק זה מתחת לעין שלו, בדרכ אני פחות מסרקת שם כי הוא ממש נלחץ מזה אז נהייתה שם רסטה כזאת שאני לא יודעת אם לגזור או להמשיך לסרק, זה גוש של שיער, אם אני אגזור לו זה יראה קצת גרוע אבל לפחות הוא יפטר מזה אבל אם אני אמשיך לנסות לסרק הוא ממש לא יהיה בנוח, מה לעשות? זה אפשרי לפתוח קשרים כאלה?