13 תשובות
כן, לא ידעתי איך להגיב זרקתי עקיצה חזרה
יאפ
הרגשתי מוחמאת
הרגשתי מוחמאת
כן ואממ רגיל
הרבה פעמים אמרתי תודה וזהו לא התרגשתי מדי
כן, זה כיף
מחמיאים לי כל יום בלי עיין הרע אז אצלי זה סבבה
מחמיאים כמעט כל הזמן על הגוף אין הרגשה מיוחדת פשוט מרגיש מוחמא
לול ו ול
כן, אם זה אנשים שקרובים אליי אז זה בסדר. אם לא, זה כבר יותר מטריד.
כן, מוחמא...
לא.
יצא שהחמיאו לי כמה פעמים
וההרגשה לא יודעת רגיל כזה
הייתי פשוט כזה "אע תודה"
וההרגשה לא יודעת רגיל כזה
הייתי פשוט כזה "אע תודה"
אנונימית
לא ולא
באותו הנושא: