7 תשובות
זה פשוט עור יבש
לא בהכרח.
אני לפעמים מקלפת לעצמי בחורף סתם כי משעמם לי אז תכלס אין לזה משמעות בשיט
לא מחייב בכלל, סביר להניח שזה יובש והתקלפו לו השפתיים. בדר"כ השפתיים לא מתקלפות מנשיכת שפתיים וגם זה אם נושכים מאוד חזק ובצורה מסויימת.
אני כמו התגובה שמעליי לול^
חחח לא לא גם לי יש תמיד
חח מה
בדרך כלל אנשים מקלפים לעצמם ללא סיבה
ויכול להיות שהייתבשו לו בגלל החורף.
או שהיה לו יובש וזה יצר לו את זה.