התחברות הרשמה

לא לסנן.הזמנתי מקודם משהו שאני באמת רוצה המון זמן, אחד מהדברים היו נעליים ולא היה במידה שלי באותו מחיר,, הייתי צריכה

לשלם 100 שח יותר, והם במילא יקרות (ריבוק) ושמחה אחריי זה אני מרגישה מאוכזבת ועצובה.. אני אמורה לשמוח!! מוצרים שאני רוצה המון זמן בדרך אליי!! ופתאום אני מרגישה חסרת אונים
זה הגיוני ונורמלי?
5 בינואר 2020, 21:16
נעלייםקניות ברשתמידותהזמנותeBay    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
חבר שלי סינן אותי 3 ימים בווטצאפ ןעכשיו הוא כתב לי משהו לסנן אותו גם?
הזמנתי אלבום (cd) בpreorder, הוא אמור להשלח לפני שהאלבום יוצא, יש מצב שאני אקבל אותו קודם?
הקראש שלי רשם לי משהו לא זורם לענות לו או לסנן?
זה הגיוני אם הזמנתי משהו מאמאזון וזה לא שלח לי כלום באימייל לגבי ההזמנה?
היי הזמנתי משהו בא לי אקספרס, וכתוב בסטטוס של ההזמנה finished זה אומר שזה הגיע?
אם מישהו רשם לי חח לענות משהו או לסנן?
הזמנתי עכשיו המבורגר שהייתי אמורה לקבל פעם קודמת ולא קיבלתי ולוקח להם זמן להשאיר להם טיפ?
אני הזמנתי מאסוס משהו ב68 פאונד ופתאום הם אומרים שאני צריכה לשלם על משהו ואני לא מבינה על מה
אם הזמנתי משהו מאיביי היום יש אפשרות לבטל את ההזמנה?
אם הזמנתי משהו באינטרנט ואומרים שההזמנה התקבלה זה אומר שהכרטיס אשראי עבר?
הזמנתי משהו מחול והוא הגיע אבל לא הגיע אליי דואר רשום והבנתי שאני יכולה