3 תשובות
אני אישית לא, אבל זה נראה נחמד.
לא הייתי לובשת
יש בגדים יפים שפשוט לא שמים כי זה יפה פשוט על הדוגמנית. אבל ללכת עם זה סתם ככה ...אני אישית לא הייתי עושה את זה
באותו הנושא: