4 תשובות
אם זה יעזור לך לשמוע אותה, אז תתקשרי!❤
הכל בסדר. תמיד אפשר לשפר. ציונים זה לא הכל. תראי איך ילך לך..
הכל בסדר.
את יכולה לבקש מועד ב' עם יש
או שתבקשי מהמורה בפרטיות ותגידי לה שאת לא מרגישה משהו ותשמחי לעשות בפעם אחרת ועד אז תרגיעי את עצצך ותתכונני טוב
שואל השאלה:
אני גם מאחרת לשיעור הראשון כי יש למ עכשיו התקף חרדה ,אמא וחברה טובה אמרו לי ללגת אבל ממש קה לי ואני לבד בבית וקשה לי להתמודד עם זה
אנונימית