3 תשובות
צריך להיות עם חזייה ותחתונים אבל אפשר טייץ קצר וגופיה. בסך הכל נוגעים קצת בבטן, לבנות בקושי עושים משהו. אני די ביישנית ולא הרגשתי ביישנות בכלל אין משהו יותר מידי מביך.
צריך להיות רק עם חזייה ותחתונים לבדיקה לכמה שניות וזהו.
נוגעים להן בבטן ויש עליהן חזייה ותחתונים, הן לא צריכות להתפשט לגמרי בצו ראשון.