7 תשובות
שואל השאלה:
יסעו ינסעו*
יסעו ינסעו*
אנונימית
תלוי אם היא נראת טוב ולא תהיי כזאת שכל החיים שלה זה להיות סקייטרית מגניבה ומרדנית
אגב ירכבו
אגב ירכבו
אנונימי
לא יוריד אם היא טוב ככה
לא, זה חמוד בעיניי.
יוריד לי שהיא תכתוב יסיו
אנונימי
לא בהכרח, תלוי באיך שאת נראית בכללי, אבל סקייטרית זה מגניב אש ומוסיף
שואל השאלה:
פשוט אני רוצה להיות אחת כזאת... אני שונאת את הגוף שלי ןהוא מגעיל וביי 3>
פשוט אני רוצה להיות אחת כזאת... אני שונאת את הגוף שלי ןהוא מגעיל וביי 3>
אנונימית
באותו הנושא: