6 תשובות
אל תעני, זה אנטרנט
שואל השאלה:
לא בסטיפס כיאלו חברות וידידים...
אנונימי
אז תשקרי אם מרגישה לא בנוח
אף פעם אל תתביישי במה שיש לך!:)
אין לך מה להתבייש, כל אחד ומה שיש לו צריך להגיד תודה
ובכלל אין לך למה לומר פה לאנשים דברים כאלה כמו קומה ובית, אלא אם כן אתם מכירים ממש..