6 תשובות
את טועה:- (
אל תעני, זה אנטרנט
שואל השאלה:
לא בסטיפס כיאלו חברות וידידים...
לא בסטיפס כיאלו חברות וידידים...
אנונימי
אז תשקרי אם מרגישה לא בנוח
אף פעם אל תתביישי במה שיש לך!:)
אין לך מה להתבייש, כל אחד ומה שיש לו צריך להגיד תודה
ובכלל אין לך למה לומר פה לאנשים דברים כאלה כמו קומה ובית, אלא אם כן אתם מכירים ממש..
ובכלל אין לך למה לומר פה לאנשים דברים כאלה כמו קומה ובית, אלא אם כן אתם מכירים ממש..
באותו הנושא: